2014年12月10日星期三

Sous vide supreme抽真空機開光大典....慢煮牛

今日阿太總於得閒開光抽真空機啦…
其實操作非常簡單.


因為我在淘寶訂的深盆未到,現在唯有用南瓜煲頂住先。
今次用慢煮燒牛肉黎做實驗
先預備好50度既水

放入前定要摺一摺個袋口

先用蒜,海鹽,黑椒醃牛肉,大約15分鐘(其實我蠢左,應該醃完即抽真工,而前日太多野食,我醃左一晚)
之後放入抽真空袋(記得摺一摺),放左牛肉入去,再灘返直個袋。(摺係吾想有汁液在袋口)
攪掂就開左個抽真空機,將袋灘平插入機(記得要對好牙。)
之後關上(你會聽到兩邊都會有啪一聲證明lock實)

再按vacuum seal這制是抽哂空氣再Seal,但如果抽空的有液體,你見有液體走上去,就人手stop左去,再seal only就得左。
按左右這黑制開返
之後阿太就預備左50度既水,浸牛肉2小時
(浸完阿太會再辣表面)

深盆未到,大家見水未浸過面,阿太唯有中途反一反試下效果。

再預備配菜及甜品
兩小時後的成品

取出牛,留液體煮汁(今天好忙,未有時候預備高湯,見諒)
阿太用西式煮這沾牛肉汁
先中細火煮牛油至溶,再加麵粉,攪拌至杰身,之後續少續少加高湯,盛下的牛汁,加忌廉煮至適合杰度,加少少鹽,糖,喼汁調味即成

再用媽咪煲燒到火紅紅辣下牛肉面,切好,伴碟。
大功告成...

50度 2小時 似4成熟左右....都嫩...但我的小朋友愛熟一點....下次我會試60-65度

而有深盆一定做得好好多....


沒有留言:

發佈留言