2014年11月29日星期六

同阿太買miele蒸爐的小提示


今次講下阿太在英國miele送貨俾我後會做D咩啦…

好,可看下圖第一張相,原本miele送黎既機會用兩條打帶打住既,之前因為吾想客人誤會我俾d 次貨或display機佢,我就冇開過,原機寄返香港。

但因應訂購需求日增(有時吾好彩機開吾著牙,花左,少左配件等等問題),
亦吾想大家擔心(如我發現,可以即時解決嗎)

現在起,向我購買的機,將會全部俾我開箱檢查配件是否齊全,外觀有冇損壞及試開機(如圖四,五,阿太不會試蒸,只試on off)

冇問題先由英國寄出。

而從圖二,三,大家見到如俾阿太檢查過的,會用膠紙封好,冇打帶的,所以阿太常常提醒客人小心拎,原盒吾承力(圖三)。

沒有留言:

發佈留言