2014年12月12日星期五

致阿太親愛的客人...


想講下關於信任問題

我明白,網上太多騙案, 令大家對在網上.FB購物, 有恐懼,懷疑.
(而重要好似阿太個D貨, 咁大又唔平既貨品)

所以我係特別多謝買個阿太貨品既客人對我既信任....

阿太無造宣傳, 主力係用INBOX 介紹客人睇阿太既FB, 或買過既用家推介而儲客人的.

其實大家都知,現在如放毒谷或bk..因為阿太係叫做生意,一定一開post會俾人del....而我亦唔想浪費廣告費(阿太只是小企,賺的是小利潤, 再增加成本只會轉去消費者身上)

阿太好希望, 客人以用家既身份去評核阿太既服務同可信性係最有力既    .而用家再推介其他客人係最好的.

其實阿太覺得,不信任或懷疑令原來正常既事情變得吾美好。

所以我常常同客人講,覺得在阿太到買機有疑慮,還是買行貨好了。
如抱住阿太呃你既心態,原本愉快既購買過程也破壞了,何苦…

其實阿太亦有盡自己既能力,去令到客人收到既貨品保持水準。
如在英國及香港都開機檢查。而在2015年開始,所有蒸爐或大型電器送貨事宜,會盡可能安排專人開箱,確認外觀冇損,開到機先俾客人簽收。

為左客人更清楚瀏覽貨品,網站亦在制作中。

而阿太亦密識適合地方,在2015下半年租一個阿太雜貨自己的倉,定期俾客人上倉選擇貨品。

一連串既計劃,阿太正續步實現,為的是令客人更安心,有信心在阿太雜貨購得有品質的貨品。




沒有留言:

發佈留言