2014年12月14日星期日

阿太實驗廚房 Miele 蒸爐 蒸鹽焗雞


阿太實驗Miele蒸爐又黎啦…
自從阿太移民英國後,所有事都化煩為簡,以前就有姐姐,現在只有洗碗碟機與阿太。
好似以前咁煮,似玩死阿太多D。
未有蒸爐時,用焗爐比例也比香港多,但焗爐食得多對我地中國人黎講真係熱氣。個排懶,咩都放入焗爐焗,攪到一向好少生痘痘既阿太生痘,自有蒸爐,我就改多D次數用蒸爐,等自己冇燥底。

而又為左方便,阿太依家通常買定幾日餸(在香港日日買新鮮餸),一次過醃好,處理好。等自己多D時間處理其他事。

好似每個星期日,野孩都要返中文班,返完回家已經五點幾,根本吾夠時間預備(我地六點半食飯)

所以之前處理好的,真係大派用埸。
今晚我地就係食鹽焗雞飯。今次li餐,真係全部放入蒸爐已經攪掂,乾淨,企理。
食完丢D碗入洗碗碟機。
只要抹乾返蒸爐,清潔工作就完成。
真係減輕左好多功夫嫁!!

好,又講返個餸先。
雞用沙姜粉同鹽搽勻全身(醃一兩日都得嫁)
蒸時用手大力按雞胸,最好聽到斷骨聲
(作用係雞會易熟D)
米先浸一浸,水及米比例一比一,冇加蓋
(食爽身可再少D水)

預備好,用100度23 mins 雞下間,飯上間一齊入爐.

夠鐘,放埋西蘭花拌雞周圍(雞係有汁出,但我就係鍾意用雞汁煮埋D菜,吾洗加其他調味,正)

再100度2mins(野孩鍾意菜少少淋)

攪掂。就可以開動啦…超簡單,快捷,方便。

阿太好鍾意佢…


沒有留言:

發佈留言